loading...
سايت تفريحي و سرگرمي
خوش آمد گویی

سلام مرسی از بازدیدتان یه خواهشی داشتم اینه که یه سر به چت رومم بزنید ممنون میشمhttp://siagap.ir/?Chat# سیاگپ. ونظر خوصوصی هم دارید به ایمیلم بفرستید :yreza10@yahoo.com


کوچیکه همتون reza

رضا بازدید : 145 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

در ژاپن سطل زباله هایی در پارک ها و محیط های عمومی تعبیه شده که از شما می پرسند چه نوع زباله یی دارید.

سطل زباله های با شعور را ببینید + عکس

این ربات ها بعد از شناسایی افراد به نزدیکی آن ها رفته از می پرسند که به چه نوع سطل زباله یی برای تفکیک زباله ی خود نیاز دارند.

سطل زباله های با شعور را ببینید + عکس

رضا بازدید : 247 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

والری سبرویل که ساکن ایالت اوهایو است از طریق عموی خود خبردار شد که همسر سابق او که 6 سال پیش فوت کرده ، پدر او بود.

سپرویل که ابتدا این اظهارات را باور نداشت اقدام به آزمایش DNA کرد و وقتی که نتایج آزمایش ثابت کرد همسر سابقش پدر او بود دچار شوک شدیدی شد.

به گزارش روزنامه " الرای" چاپ کویت، مادر والری که یک پیش خدمت بود دخترش را نزد پدر و مادرش رها کرد. او که بعضی اوقات از محل کار خود که در مکانی دور بود برای دیدن پدر و مادرش می رفت با دخترش نیز دیدار می کرد اما پدر و مادر او می گفتند او دوست آنها است و نامش کریستین است.

یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس

هنگامیکه پدربزرگ والری فوت کرد وی گمان می کرد پدر خود را از دست داده و هیچکس هویت واقعی پدرش را برای وی فاش نکرد.

او سال ها بعد با یک راننده کامیون به نام پیرسی آشنا شد و با وی ازدواج کرد بدون اینکه بداند که وی پدرش بود.

پیرسی سرانجام در سال 1998 به دلیل بیماری فوت کرد. والری اما از طریق دوستان وآشنایان زمزمه هایی در مورد ازدواج عجیب او با یکی از نزدیکان می شنید.

شش سال پس از درگذشت پیرسی یکی از عموهای والری به او گفت که همسر او در واقع پدرش بود.

والری پس از آزمایش DNA از این مساله شوکه شد و برای درمان زیرنظر روان پزشکان در بیمارستانی در اوهایو بستری شد.

رضا بازدید : 211 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.

کویر« ریگ جن» از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.

کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با 3800 کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند.

" اسون هیدن " کویرنورد معروف در سفر خود در سال 1900 به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد." آلفرنس گابریل " توانست در سال 1930 از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند.

این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است.

ترسناک ترین کویر دنیا در ایران؛ محل زندگی جن و شیطان!! + عکس

ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جان خود را از دست داده اند.

ترسناک ترین کویر دنیا در ایران؛ محل زندگی جن و شیطان!! + عکس

 

با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند، اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد.

رضا بازدید : 148 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

در آستانه شکست آلمان در جنگ جهانی دوم در اواسط آوریل 1945، نیروهای شوروی حمله عظیمی را به سمت برلین آغاز کردند. در 25 آوریل 1945، نیروهای شوروی به نیروهای آمریکایی ملحق شده و از سمت غرب در ترگاو واقع در ساحل رود البه در مرکز آلمان حمله خود را آغاز کردند.

با نزدیک شدن نیروهای شوروی به پناهگاه فرماندهی آدولف هیتلر در مرکز برلین در ۳۰ آوریل ۱۹۴۵، او دست به خودکشی زد. در ۲ مه ۱۹۴۵، برلین به نیروهای شوروی تسلیم شد. نیروهای مسلح آلمان در ۷ مه ۱۹۴۵ در غرب و در ۹ مه در شرق، بدون هیچ قید و شرطی تسلیم شدند و روز ۸ ماه مه ۱۹۴۵، روز پیروزی در اروپا (V-E Day) اعلام شد، روزی که فاتحان برلین خود را ناجی اروپا خواندند اما تصویر زیبایی که از این فاتحان ترسیم می شود چندان هم واقعی نیست و در پس این زیبایی زشتی هایی هولناک مخفی شده اند.

اشغال برلین پایان کار نبود، دست کم برای بسیاری از مردم آلمان به ویژه زنان آغاز روزگاری پر وحشت تلقی می شد. فتح برلین توسط نیروهای متفقین در حالی صورت گرفت که این نیروها به ویژه نیروهای روس شهر خالی از دفاع برلین که از دو میلیون و هفتصد هزار نفر باقی مانده در آن دو میلیون نفر زن بودند را به محل جنایات تکان دهنده خود بدل کردند. طی گزارش ها پس از شکست آلمان و در حین جنگ آمار وحشتناکی از تجاوز به زنان و دختران آلمانی، مجار، بلغار و یوگوسلاو توسط روس ها و متفقین گزارش شد. گفته می شود سرباز های روس حتی به تجاوز تشویق شده بودند و این را دستور استالین برای انتقام از آلمانی ها می دانستند. هزاران زن آلمانی برای نجات از تجاوز روس ها خودکشی کردند. بعضی منابع تعداد کل زنان آلمانی را که مورد تجاوز قرار گرفتند را تا دو ملیون نفر ذکر کرده اند. از سربازان آمریکایی و فرانسوی نیز آمار بالایی از تجاوز ولی نه به شدت روس ها گزارش شده است.

گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان آلمانی برای از بین بردن روحیه نازی ها! + عکس

هنگامی که انگلیسی ها به برلین رسیدند، افسرها با دیدن دریاچه های مملو از زنانی که پس از تجاوز خودکشی کرده بودند، شوکه شدند. سن و سال قربانیان اهمیتی نداشت، دامنه سنی آنها از ۱۲ تا ۷۵ می رسید. پرستاران و راهبه ها نیز در بین قربانیان بودند. برخی از زنان تا ۵۰ بار مورد تجاوز قرار گرفته بودند.

گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان آلمانی برای از بین بردن روحیه نازی ها! + عکس

طی گزارشی وحشتناک سربازان سرخ پس به یک زایشگاه و پرورشگاه خیریه یورش برده و به زنان باردار و زنانی که به تازگی وضع حمل کرده بودند تجاوز کردند.

همچنین ارتش سرخ در کمپ هایی تحت عنوان Schlawe, Lauenburg, Buckow تمام زنان بین ۱۲ تا ۶۰ سال را مورد تجاوز قرار داده و هرکس را که مقاومت می کرد از دم تیغ می گذراندند. در این بین اسناد حاکی از آنند که بین ده تا بیست درصد زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفته به دلیل جراحات وارده و یا خودکشی از دنیا رفتند.

گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان آلمانی برای از بین بردن روحیه نازی ها! + عکس

دکتر آستین جی آپ استاد ادبیات انگلیس در یکی از دانشگاه های کاتولیک آمریکا نیز از کسانی بود که با انتشار متنی با عنوان «با تجاوز به زنان، اروپا فتح شد» در سال ۱۹۴۶ آینده شغلی خود را به خطر انداخت.

رضا بازدید : 221 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

مگان یانگ فیلیپینی " زیبا ترین و شایسته ترین دختر جهان" در سال 2013 انتخاب شد وعنوان دوشیزه جهانی 2013 را از آن خود کرد. این تاجگذاری درمراسم مجللی در تاریخ 28 سپتامبر (شنبه) در جزیره ی بالی درکشور اندونزی برگزار شد .

مراسم مجلل و بسیار بحث برانگیز امسال در بخش بزرگی از کل مجمع الجزایر فیلیپین انجام شد چرا که قرار بود مراسم در جاکارتا برگزار شود اما سرانجام به دلیل مخالفت زنان مسلمان در بالی برگزار گردید.

در جمعه ،6 سپتامبر آمریکا این انتخاب را رد کرد و با تظاهراتی خواستار لغو مراسم مجلل دوشیزه جهانی ، در اندونزی شد. مراسمی که پشت صحنه ای بسیار درام داشت .

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

تاج گذاری دوشیزه ی جهان ، مگان یانگ فیلیپینی در کنار بانوی فرانسوی مارین لورفلین، و در سمت چپ او بانوی کشورغنا کارانزانا انجام شد.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

تاج گذاری دوشیزه جهانی مگان یانگ فیلیپینی ، با لبخند او پس از برنده شدنش در مسابقه دوشیزه جهانی ،همراه بود .

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

دختر شایسته انتخاب شده ی سال 2013 در مدت یک سال باید برای صلح و رفاه مردم جهان بکوشد.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

مگان یانگ در این مراسم گفت : امیدوار هستم بتوانم به مردم جهان خدمت کنم.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

موفقیت و برنده شدن دوشیزه یانگ در مسابقات جهانی 2013 در کشور اندونزی بسیاری از بانوان را مبهوت و متعجب ساخت.

او در مراسم دیگری که در روز بعد از سوی طرفداران او برگزار گردید هم شرکت کرد.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

او اولین زن فیلیپینی برنده دوشیزه جهانی است که این برای کشور اندونزی یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می شود.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

عکس های زیادی در این مراسم از او از طرف خبرنگاران کشورهای مختلف گرفته شد.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

دوشیزه مگان یانگ دراین مراسم در میان تمامی حاضرین راه رفت و مورد تشویق بسیار قرار گرفت .

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

در این مراسم دختر شایسته سال ۲۰۱۲ ون شیایو تاج ملکه زیبایی را به مگان یانگ دختر شایسته ۲۰۱۳ فیلیپین تقدیم کرد و مگان یانگ رسما دختر شایسته سال ۲۰۱۳ جهان شد.

دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد

افسران پلیس نگهبانی کشوراندونزی در نزدیکی محل برگزاری رقابت جهانی دوشیزه یانگ مشغول انجام وظیفه بودند. بعد از آن روز با گذشت هفته ها اما هنوز هم اعتراضات از کشورهای گوناگون و هشدارهای مردمان مسلمان به گوش می رسد.

رضا بازدید : 305 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

برای دومین سال پیاپی ، مجله اسكوایر، اسكارلت جوهانسون را به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن در قید حیات معرفی كرد.

«جوهانسون» 28 ساله كه به تازگی با یك خبرنگار فرانسوی به نام «روماین دائوریاك» نامزد شده ، تنها بازیگر زن است كه دو مرتبه به عنوان جذاب ترین زن سال مجله اسكوایر انتخاب شده است.

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

عکس هایی از زیبا و جذاب‌ترین زن جهان در سال 2013

رضا بازدید : 1171 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (2)
خانمی اهل کانادا بر این باور است متعلق به دنیای واقعی نیست و از سرزمین پریان آمده است.خانم 23 ساله به نام ملیندا مون می گوید از زمانی که فیلم ارباب حلقه ها را دیده این فکر در وجودش ریشه دوانده که شباهت زیادی به شخصیت این فیلم دارد.ملیندا می افزاید چشمانم کاملا شبیه پریان است فقط گوشهایم باید جراحی شوند تا کاملا شبیه پریان شوم.
 
این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس
 
او با پرداخت 250 یورو و تحمل دو ساعت جراحی به دنیای خیالی خود رسید.او می گوید تنها چیزی که الان کم دارد دو بال برای پرواز است.به گزارش پارس ناز هر چند برخی دوستانش او را مسخره می نمایند ولی او از این اقدام خود کاملا راضی است و برخی از خانواده ها دختر شاه پریان را دعوت می نمایند تا در روزهای نزدیک به سال نو میلادی دقایقی را با فرزندانشان خوش باشد.او در بخشی دیگر از سخنانش می گوید پری سمبل عشق ، شادی و مهربانی است.

 

 
این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    link box1


    link box2

    آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 2,129
  • بازدید کلی : 41,506
  • link box3