loading...
سايت تفريحي و سرگرمي
خوش آمد گویی

سلام مرسی از بازدیدتان یه خواهشی داشتم اینه که یه سر به چت رومم بزنید ممنون میشمhttp://siagap.ir/?Chat# سیاگپ. ونظر خوصوصی هم دارید به ایمیلم بفرستید :yreza10@yahoo.com


کوچیکه همتون reza

رضا بازدید : 35 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)
در شهر بارسلونا اسپانیا منطقه ای قرار دارد به نام ایكزامپل كه در قرن 19 دهم بدلیل رشد شهر اسپانیا ساخته شد. در منطقه ای به وسعت 7/5 كیلومتر مربعالگوی یكسانی برای ساخت و ساز انتخاب شد. الگویی كه طراحش ایلدفونز كردا بوده است.

بلوك های ساخته شده در این منطقه به گونه ایست كه دور تا دور هر یك ، ساختمان هایی با ارتفاع یكسان و در وسط آنها باغ در نظر گرفته شده بود. این نوع ساخت و ساز نمایی جالب و یكدست را از بالا پدید خواهد آورد .

 

  در این شهر حتما گم خواهید شد !+ تصاویر

  در این شهر حتما گم خواهید شد !+ تصاویر

  در این شهر حتما گم خواهید شد !+ تصاویر

  در این شهر حتما گم خواهید شد !+ تصاویر

  در این شهر حتما گم خواهید شد !+ تصاویر

رضا بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)
این گوشی یک میلیون دلاری دارای یک قاب دست ساز از طلای 24 عیار است که در آن 700 قطعه الماس، در مجموع با بیش از هفت قیراط وزن، به کار رفته است.
 
درحالی که محصولات شرکت مرحوم آقای مهندس استیو جابز به گرانی مشهورند؛ حالا یک جواهر ساز لندنی گوشی آیفون دست سازی عرضه کرده که نه تنها گرانی محصولات بلکه نگاه کردن به آن هم گران است.

بنا بر این گزارش، این گوشی یک میلیون دلاری دارای یک قاب دست ساز از طلای 24 عیار است که در آن 700 قطعه الماس، در مجموع با بیش از هفت قیراط وزن، به کار رفته است. فقط بیش از 50 قطعه الماس برای ساخت آرم اپل به کار رفته است.

 
گرانترین گوشی موبایل جهان !+ عکس

گرانترین گوشی موبایل جهان !+ عکس

گرانترین گوشی موبایل جهان !+ عکس

گرانترین گوشی موبایل جهان !+ عکس
رضا بازدید : 35 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)


اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتد بگویید اشبتاه کجاست؟؟؟
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
یعنی شما الان به این موضوع تمرکز کردید؟؟؟
اشتباه این هست که
کلمه هسیتد-هستید و اشبتاه-اشتباه
من نگفتم اشتباه در اعداد هست!!!!
بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم ؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم…
حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه!!!
چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟؟؟؟
ههههههههههههههههه

رضا بازدید : 36 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

امروز یه پیکان تو خیابون دیدم پشتش نوشته بود:GO with with

 

بعد از کلی تحقیق در متون انگلیسی فهمیدم منظورش اینه:بروبابا

 

GO:برو

 

with:با

 

with:با

.

.

.

.

.

.

.

.

.

واقعا چه آدمایی پیدا میشن تو جامعه

رضا بازدید : 33 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

قتی محیط بزرگ از آب با خشکی محاصره شود دریاچه ایجاد می شود. دریاچه های مختلفی در دنیا وجود دارند که بزرگترین آن ها در شمال کشور ما قرار دارد. بسیاری از دریاچه های هستند که ویژگی های خاصی و منحصر به فردی دارند که به آن ها اشاره می کنیم.

** دریاچه پلیتوایس



یکی از شگفت انگیزترین دریاچه های دنیا را می توان در کرواسی پیدا کرد. این دریاچه مجموعه ای از 16 دریاچه متفاوت است که با آبشارهای بسیار زیبا به یکدیگر متصل شده اند. این منطقه زیستگاه موجودات بسیاری زیادی است که برخی از آن ها از جمله نادرترین موجودات دنیا به حساب می روند. این دریاچه همچنین یکی از پاک ترین آب ها را دارد و گاهی بر اثر تغییر فصل رنگی دریاچه ها متفاوت می شود.

** دریاچه جوشان



در جمهوری دومنیک دریاچه ای نه چندان بزرگ اما جالب وجود دارد. این دریاچه همیشه مملو از بخارهای زیاد و حباب های داغ است چرا که آب دریاچه بسیار جوشان و غیرقابل تحمل است. این دریاچه در نزدکی کارائیب قرار دارد و اندازه آن نزدیک به 60 تا 100 متر است ولی هر ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند.

** دریاچه 5 گل



چین میزبان یکی از شگفت انگیزترین دریاچه های دنیا به نام دریاچه پنج گل است. نام این دریاچه به این علت پنج گل گذاشته شده است که رنگ های مختلفی مانند زرد، سبز و آبی را می توان در ان به راحتی دید. همچنین درخت هایی با قدمت های طولانی در بستر این دریاچه هستند که به علت شفافت بی اندازه آب کاملا قابل دیدن اند. این دریاچه به عنوان یکی از نمادهای اصلی پارک ملی چین شناخته می شود.

** دریاچه بایکال



روسیه کشوری است که از قدیمی ترین و البته عمیق ترین دریاچه دنیا محافظت می کند. این دریاچه در بیشترین حالت 1637 متر عمق دارد و به چشم آبی سیبری شهرت پیدا کرده است. این دریاچه همچنین 20 درصد اب شیرین دنیا را در خود جای داده است و در آن بیش از 1700 گونه جانوری زندگی می کند. این دریاچه نزدیک به 25 میلیون سال سن دارد و به عنوان قدیمی ترین دریاچه دنیا شناخته می شود. همچنین میزان آبی که در آن جای دارد نزدیک به یک سوم از آب دریای مازندران است.

** دریاچه تی تی کاکا



در مرز بین بولیوی و پرو دریاچه ای وجود دارد که به عنوان بلندترین دریاچه دنیا شناخته می شود. این دریاچه در ارتفاع 3812 متری از سطح زمین قرار دارد و با توجه به حجم آبش بلندترین دریاچه دنیا است که قابلیت دسترسی آسان دارد. این دریاچه همچنین عنوان بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی را به خود اختصاص داده است.

** دریاچه کراچی

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    link box1


    link box2

    آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 2,154
  • بازدید کلی : 41,531
  • link box3