loading...
سايت تفريحي و سرگرمي
خوش آمد گویی

سلام مرسی از بازدیدتان یه خواهشی داشتم اینه که یه سر به چت رومم بزنید ممنون میشمhttp://siagap.ir/?Chat# سیاگپ. ونظر خوصوصی هم دارید به ایمیلم بفرستید :yreza10@yahoo.com


کوچیکه همتون reza

رضا بازدید : 34 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

مایلی سایرس خواننده و بازیگر 21 ساله این روزها حال و روز خوبی ندارد.

او که با آهنگ های جدیدش توانسته بود هواداران خود را خشنود کند و آنها را برای برگزاری کنسرت های مختلف آمده کند ناگهان مجبور به لغو تمامی کنسرت هایش شد.

او این روزها درحال درمان می باشد و بخاطر واکنش های آلرژیک به آنتی بیوتیک ها در بیمارستان بستری می باشد.

مایلی سایرس این روزها حال و روز خوبی ندارد!!! + عکس

پزشکان اعلام کردند که خطری مایلی را تهدید نمی کند ولی مدتی باید فعالیت های هنری اش را متوقف کند.

رضا بازدید : 28 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

هانیه توسلی این روزها در صفحه هات شخصی اش فعالیت های زیادی دارد و اکثر روزها با طرفدارانش در تماس است. او به تازگی تصویری از خودش و حیوان خانگی اش منتشر کرده است.

عکس: بوسه عاشقانه هانیه توسلی

رضا بازدید : 45 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

خداداد در گفتگو با بانک ورزش، برخلاف آن چه که تصور مي کرديم بر عليه مربي سابق اش دست به افشاگري زد. با هم صحبت هاي متفاوت خداداد عليه آقامعلم را مي خوانيم:

به نظر شما امسال که سال فرهنگ است در اين زمينه فوتبال ما چه تحولي در خود خواهد ديد؟

فوتبال ما چيزي به اسم فرهنگ ندارد. فقط يک عده افراد هستند که بَلَدند آن چناني مصاحبه کنند و بگويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است؛ کدام حلقه مفقوده؟ اصلاً فرهنگ نداريم که حلقه مفقوده داشته باشد. وقتي در اين فوتبال آقاي استاد، آقاي اخلاق، آقاي معلم، تئوريسين بزرگ فوتبال و غيره... با جادوگر کار مي کنند ديگر بحث فرهنگ و امثال اين مسائل هيچ جايي در فوتبال ما ندارد.

مي شود شفاف تر صحبت کنيد منظورتان چه کسي است؟

همين آقامعلم زماني که مربي من بود، قراردادش تمام شده بود و براي قرارداد سال جديد با من صحبت کرد که با باشگاه مشکل دارم. به او گفتم چه مشکلي. گفت: يک نفر هست که مي خواهد هر طوري شده امسال روي نيمکت بنشيند. با تعجب از او پرسيدم خوب اين بنده خدا چه کاري بلد است. گفت اين نيروي خاصي دارد و مي تواند اهريمن را از ما دور کند و لشگر خوبي را به سمت ما بياورد و از اين حرف ها که دقيقاً يادم نيست.

منظورتان از آقامعلم همان مجيد جلالي است ديگر؟

همه مي گويند آقامعلم من هم به همين اسم صدايش مي کنم. همين آقا از پاداش بازيکنان مي گرفت به اسم کار خير مي داد به آقاي جادوگر. حتي يک بار از خود من هم بابت کمک به همين کارهاي خير بخشي از پاداشم را گرفت. حالا شما به من بگو اين چه فرهنگي است که معلم و تئوريسينش دنبال جادوگري و دلالي است.

با اين مسائل که شما مطرح مي کنيد صد رحمت به دلالي...

در ابومسلم به چشم خودم ديدم که بازيکن خارجي به خاطر اين که مدير برنامه هايش پاسپورتش را نمي داد گريه مي کرد. دلال اين بازيکن نه تنها پاسپورتش را نمي داد بلکه 90 هزار دلار هم از قراردادش هم برداشته بود که در نهايت کارمان به دعوا با آن دلال کشيد. حالا شما بگو کدام فرهنگ. آقايان مي آيند مي گويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است. در فوتبالي که کسوت مرده و همه به هم بي احترامي  مي کنند، هرکس قشنگ تر دروغ بگويد و دست هايش را تکان دهد بافرهنگ تر است. چهار تا کلمه ياد گرفته اند روستبيف، آنالوگ و آپادانا و...

تعريف خداداد عزيزي از فرهنگ چيست؟

فرهنگ يعني صداقت، درستي و مردانگي. نه مثل خيلي ها که از خواب که بيدار مي شوند دست و صورتشان را با دروغ مي شويند. متأسفانه تلويزيون هم که هميشه جنگ و دعوا و تمسخر کردن ديگران را نشان مي دهد. خيالتان را راحت کنم در اين فوتبال فقط دنبال گول زدن افکار عمومي به اسم فرهنگ هستند. فرهنگ در فوتبال ما يعني پول درآوردن تحت هر شرايطي.

گفته مي شود از اسم شما به عنوان يک سپر در معرفي مرزبان براي سرمربيگري پديده استفاده کرده اند.

صلاح مملکت خويش خسروان دانند. به قول حشمت خان مهاجراني فوتبال تنها تجارتي است که بيشتر از دو سه ماه نمي تواني دروغ بگويي. شايد شما دندانپزشک خوبي نباشيد و بتوانيد تا دو سال به مريض تان دروغ بگوييد، اما فوتبال دندانپزشکي نيست. بازي ها شروع مي شود و خيلي مسائل بعد از چند ماه مشخص مي شود. من به خاطر تماس محسن پهلوان صادقانه به جلسه رفتم و برنامه ام را ارائه دادم. نه دنبال پديده بودم و نه به پديده فکر مي کردم. فرهنگ يعني همين که صادقانه رفتار کني. حالا اگر آن ها دنبال مسائل ديگري بودند، به خودشان مربوط مي شود.

در مورد صحبت هاي رحمتي در برنامه ديشب حرفي نداري؟

من با مهدي رحمتي صحبت کردم و به او گفتم خيلي از گنده هاي اين فوتبال از اين بلاها سرشان آمده بنابراين تو هم نبايد ناراحت شوي. يکي از هنرهاي فوتبال ما ضايع کردن بازيکنان بزرگ است. خود من بعد از جام جهاني 98 فرانسه در بهترين دوران ورزشي ام به سر مي بردم، اما در سفر تيم ملي به کويت حضور من با دمپايي در لابي هتل را بهانه کردند تا 20 ماه از تيم ملي دور بمانم. کشتن نيروهاي خوب در فوتبال عادي شده است.

شما چون خودتان جام جهاني را تجربه کرده ايد، شايد شرايط رحمتي را درک نکنيد.

قبول دارم نرفتن به جام جهاني براي يک بازيکن سخت است. اما بايد آن بازيکن براي مسئولان آن کشور ارزشمند باشد، براي همين وقتي پيام صادقيان هم به من زنگ زد همان حرف هايي را که به رحمتي گفته بودم به پيام هم گفتم، که در اين فوتبال نه تنها حق به حقدار نمي رسد، بلکه براي نيروهاي خوبش ارزش قائل نيستند. خود من تنها به خاطر اين که سر پول فيفا با صفايي فراهاني در فرانسه بحث کردم، آن هم به خاطر اين که کاميون هاي لباس پوما بدون آن که دست بازيکنان برسد برگشت داده شد و همان ماجرا باعث شد 20 ماه از بهترين دوران ورزشي ام نابود شود. در صورتي که در همان لابي هتل خيلي ها با شورت رکابي تردد مي کردند.

به نظر شما بحث لباس هاي تيم ملي از سوي کي روش واقعي است يا بهانه تراشي؟

صحبت کردن در مورد کي روش فايده اي ندارد. ما از اول افسار فوتبال مان را داديم دستش حالا هم حرف زدن فايده اي ندارد. بگذاريم هر جوري که دوست دارد با اين افسار بتازاند.

رضا بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

نوازنده و خواننده پرانرژی موسیقی یعنی "امید حاجیلی" در ساعت ۵ صبح با دو ستاره زن سینمای ایران عکس یادگاری گرفتند.

 امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲)، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او تاکنون دو آلبوم " آلگرو و دارکوب " را منتشر کرده است.

عکس یادگاری با 2 هنرپیشه زن در ساعت 5 صبح!

حاجیلی در پستی که این عکس را منتشر کرده است نوشته: " دیشب که نه ٥:٣٠ صبح داشتم میرفتم سمت خونه ، دیدم زیر پل پارک وی بسته است و فیلم برداری... وایساده بودم دیدم ، دوستای قدیمیمن که... من که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم اونا هم خوشحال شده باشن". حاجیلی فرصت را غنیمت شمرده و با پگاه آهنگرانی و باران کوثری در بامداد تهران عکس یادگاری گرفتند.

رضا بازدید : 30 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

پاریس هیلتون جز افرادیست که هرکاری که انجام میدهد همیشه سوژه خبرنگاران می شود.

پاریس که 33سال سن دارد چندی پیش در لس انجلس درحال بنزین زدن دیده شده است و این درحالیست که حیوان خانگی و کیف بزرگش را نیز در دست داشت!! همین نکته عجیب باعث سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون شده است.

سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون!! + عکس

سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون!! + عکس

رضا بازدید : 28 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

این خانم 24 ساله یک مامور پلیس امریکایی بود که بعد از باردار شدن از معشوق خود که یک معلم مدرسه است تصمیم به خودکشی گرفت.به گزارش پارس ناز او که مادر یک فرزند است از سه سال پیش با این مرد آشنا شده بود. او زمانیکه متوجه شد باردار است با فرستادن یک پیام مشابه با مضمون " میخواهم بمیرم، متاسفم" برای معشوق و همسرش خود را دار زد. جنازه او در حالی پیدا شد که او در اتاق خوابش با لباسهای فرم پلیس خود را به دار آویخته بود.

 
نتیجه خیانت یک خانم پلیس به همسرش! (عکس)

این زن در سال 2009 ازدواج کرد و از ابتدای زندگی با همسر خود دچار اختلاف شده و به گفته همکارانش این امر باعث شد تا او به همسرش خیانت کند.آقای لوئیس معشوق این زن میگوید : من میدانستم که او متاهل است . او از مشکلات زندگی و ازدواجش با من صحبت میکرد و احساس میکرد میتواند به من اعتماد کند. او اضافه میکند ما بارها سعی میکردیم این رابطه پایان یابد اما هربار یکی از ما دیگری را قانع میکرد که این رابطه باید ادامه پیدا کند.

 
معشوق او میگوید وقتی او متوجه شد باردار است قصد داشت این جنین را از بین ببرد اما از فردای آن روز دیگر او را ندیدم تا اینکه پیام او را دریافت کردم و ساعتی بعد فهمیدم که او خودکشی کرده است.
رضا بازدید : 43 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

" تیارا بنکز " مدل 40 ساله معروف هالیوودی هرگز بدون آرایش پایش را از خانه بیرون نمیگذارد. او به خاطر لایه ضخیم همیشگی مواد آرایشی روی صورتش به شهرت رسیده است، " تیارا بنکز " اخیرا تصویری از چهره بدون آرایش خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت که باعث حیرت همه طرفدارانش شد.

سوژه شدن چهره بدون آرایش خانم مانکن! + عکس

در روز عید پاک که  نماد آن در میان مسیحیان " خرگوش " است ، این مدل معروف با انتشار تصویر بدون آرایش خود در حالی که شکلک یک خرگوش بازیگوش را تقلید میکند باعث شگفتی هوادارانش شد.

این سلفی جالب نشان میدهد که چقدر تفاوت میان چهره گریم شده و آرایش کرده و چهره طبیعی این هنرمند سرشناس وجود دارد. سابقا تصاویری از وی منتشر شده بود که نشان می داد در اثر اکستنشن های زیاد و طولانی ، تیارا بنکز مقدار زیادی از موهایش را از دست داده است

رضا بازدید : 42 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
جنیفر لوپز خواننده سرشناس به زودی البوم جدیدش را با عنوان اولین عشق first love منتشر خواهد کرد. این البوم به گفته خیلی ها جز بهترین البوم های جنیفر لوپز می باشد. عکس های جنیفر را در مراسم رونمایی از پوستر البوم مشاهده می کنید عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش
رضا بازدید : 62 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مجموعه ای از عکس های طنز و خنده دار را در این پست ملاحظه می کنید.

بابا آخه کی مجبورت کرده انگلیسی هم بنویسی !؟ :|

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

اون سگه منه ! :)

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

چه مدلی دوسم داری !؟

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

بدبخت اون بالایی ! :D

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

فکرشو بکن خیلی باحال میشه :D

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

پستامینوفن ! هر 8 ساعت یک عدد :D

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

فرار مغز ها

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

این منم ، وقتی بابام نمیذاره از خونه برم بیرون :|

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

جسارت گربه رو ببینید فقط !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

شرح در عکس !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

اجاق گاز دانشجویی !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

واقعا

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

خطای دید جالب !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

یه وقت فکر نکین فیله ها !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

هر خونه ای باید یدونه از اینا توش باشه !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

بچه بنده خدا ببینین به چی راضیه !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

دچاربحران هویت شده بدبخت !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

حقیقتش دیروز یه چایی با دوستم زدیم در بدن

شمام بفرمائید چایی !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

در پی انتشار عینک گوگل ، اپل هم در اقدامی بی نظیر

عینک اپل را روانه بازار کرد !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

آخرین مدل لپ تاپ دل !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

گاو واش :))

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

بخشنده بودن بیشتر از آنکه توانایی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ طلب میکند

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

تفاوت رویا تا واقعیت :|

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

وقتی ابرو از صورت حذف بشه !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

خدا هم تو خلقتشون مونده !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

نههههه

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

حالا قرش بده ، فرش بده !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

نوشابه خانواده ، به همراه نوشابه خاندان !

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

وسط جاده مونده بود ، گذاشتمش کنار

این دیگه عکس گرفتن داره آخه !؟

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

الهیییی !

اولی از راست چه زل زده به افق ! :D

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

خطای دید جالب

عکس های بسیار جالب و جدید

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

دقت کنید !
 

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

عزیزم ، این ره که میروی به … است ! :D
 

 عکس نوشته های طنز و بسیار خنده دار جدید

 
رضا بازدید : 31 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (1)

 

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های زیبا و جذاب از طبیعت

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

http://www.axdar.com/wp-content/uploads/2012/12/kabol-2.jpg

تصویر زیبا از یک تالار عروسی در شهر کابل پایتخت افغانستان

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

Images of Nature

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس زیبا از شهر تهران پایتخت ایران که توسط وبلاگ نویسان ایرانی قاطی زیباترین عکس های سال 2013 شده است.

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

تصاویر زیبا و دل انگیز از طبیعت

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

عکس های طبیعی زیبا و شگفت انگیز 2013

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    link box1


    link box2

    آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 2,139
  • بازدید کلی : 41,516
  • link box3