loading...
سايت تفريحي و سرگرمي
خوش آمد گویی

سلام مرسی از بازدیدتان یه خواهشی داشتم اینه که یه سر به چت رومم بزنید ممنون میشمhttp://siagap.ir/?Chat# سیاگپ. ونظر خوصوصی هم دارید به ایمیلم بفرستید :yreza10@yahoo.com


کوچیکه همتون reza

رضا بازدید : 34 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

همان زمان که سری اول تمام شد من و محسن تنابنده‌ از این کار اشباع نشده بودیم و نمی‌توانستیم که با این خانواده خداحافظی کنیم. چرا که تازه این خانواده را پیدا کرده بودیم و روابطشان را شناخته بودیم و به پختگی رسیده‌بودیم.

کارگردان سریال پایتخت معتقد است که خانواده نقی هنوز معمولی نشده‌اند و نمی‌توان با این خانواده خداحافظی کرد.

سیروس مقدم در گفت‌وگویی درباره ساخت سری سوم سرپال پایتخت گفت که این سریال تنها سریالی بوده که پس از اتمامش احساس کردم به دلیل کمبود زمان 13 روزه نوروز نتوانستیم خیلی از حرف‌ها، قصه‌ها و مسائلی که دلمان می‌خواست بیانشان کنیم را در قالب سریال بگنجانیم. همان زمان که سری اول تمام شد من و محسن تنابنده‌ از این کار اشباع نشده بودیم و نمی‌توانستیم که با این خانواده خداحافظی کنیم. چرا که تازه این خانواده را پیدا کرده بودیم و روابطشان را شناخته بودیم و به پختگی رسیده‌بودیم.

سیروس مقدم


کارگردان سریال پایتخت با اشاره به این که همواره به نتیجه و بازخورد سریال توجه دارد گفت: قطعا همه ما این نگرانی را داشتیم و حتی در جایی هم گفتم اگر مطمئن شوم پایتخت 2 ، یک سروگردن از پایتخت یک بالاتر است استارت کار را می‌زنم و اگر احساس کنم که در سطح سری اول است ترجیح می‌دهم که خاطره خوش آن برای مردم باقی بماند، در مورد سری سوم هم همین مسئله مدنظرم بود . به همین دلیل این بار با وسواس چند برابر کار کردم.

وی با اشاره به بازخورد بسیار مثبت سری اول و دوم سریال پایتخت در میان مخاطبان گفت: مردم عادی در شهرهای مختلف، همگی سراغ پایتخت 3 را از ما می‌گیرند. به اعتقاد بنده ، تیم پایتخت با انگیزه‌های بالایی که دارد و بازیگرانی که محبوب مردم هستند باردیگر قادرند به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند.

سیروس مقدم با اشاره به شرایط سخت تولید سری سوم سریال پایتخت گفت: باور کنید در تمام لحظاتی که پیش از عید، درشرایط سخت مثل سرمای 12 درجه زیر صفر امسال کنار هموطنان مازندرانی کار می‌کردیم انگیزه و انرژی مان را از خود مردم می‌گرفتیم. خوشحالی مردم در نوروز اگر با سریال ما دوچندان شود یک افتخار برای من و همه پایتختی‌ها محسوب می‌شود.

کارگردان سریال پایتخت یادآور شد: من همیشه خود را میهمان ناخوانده خانه‌های مردم می‌دانم. مهمانی که اگر شرط ادب، اخلاق و رفتار انسانی را رعایت نکند، صاحبخانه او را از خود می‌راند. من به عنوان این میهمان، حق ندارم صاحبخانه‌ام را دست‌کم بگیرم و به او بی‌احترامی کنم.قوانین جاری بر خانه‌اش را زیر پا بگذارم، گنده گویی کنم، نظمش را به هم بریزم و حرف‌های بی‌ربط و چرت بزنم و حوصله‌اش را سر ببرم. شاید راز موفقیت من در همین‌ها باشد. هیچ‌گاه سعی نکردم مهمان مزاحمی برای خانه‌های مردم باشم.
تسنیم

رضا بازدید : 45 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

محمد بنا می گوید بوسیدن دست مادر کمترین کاری است که او توانسته برای مادرش انجام بدهد.

محمد بنا

گپ زدن با محمد بنا لذت خاصی دارد.فردی خوش مشرب که زمین تا آسمان با آنچه که در رسانه ها وجود دارد فرق می کند.خاکیه خاکی.سرمربی تیم ملی فرنگی؛کسی که مدتی را به خاطر مسائلی که به خودش مربوط است از کشتی دور بود اما در زمان نیاز و آنجا که احساس کرد واقعا کشتی فرنگی به او نیاز دارد آمد و پا روی خیلی چیزها گذاشت.خیلی چیزهایی که شاید اگر افراد دیگری به جای بنا بودند حاضر نبودند تا از آنها بگذرند.بنا آمد تا بنای فرنگی ایران که یک جورهایی خودش در پیشرفت آن نقش داشت فرو نریزد.

 

بنا دستان مادرش را می بوسد

1-اگر می‌شدم کف پای مادرم را هم می‌بوسیدم. تمام زندگی‌ام است، همین.

محمد بنا

محمد بنا

2-اینجا باکو است. مسابقات جهانی 2011. آقای اسماعیل‌نژاد و آقای خیرآبادی هم در کنارم هستند و این(نفر مشکی پوش) هم رئیس هیات کشتی آستاراست. خاطرات خوبی از این مسابقات دارم.

محمد بنا

محمد بنا

3-آقای گودرزی همین‌طوری یکهویی و سرزده آمد. صحبت از مسائل مالی هم که شد گفت که خودتان بروید دنبالِ پول. بعد هم دست دادند و رفتند.

محمد بنا

محمد بنا

4-واقعا ساعت غمگینی برای من بود. ساعت ناراحت‌کننده‌ای بود. واقعا سعید اینجا باید مدال می‌گرفت.

محمد بنا

محمد بنا

5-این مسعود است که من با پدرش خیلی دوست هستم. با پدرش همدوره بودم و وقتی مسعود به اردوی تیم ملی جوانان می‌آمد من را یاد پدرش می‌انداخت. او را از 17 سالگی می‌شناسم و پدرش همیشه می‌گفت که مراقبش باش.

 محمد بنا

محمد بنا

6-مسابقاتی است که در تهران برگزار می‌شد، اما تمام بچه‌های که کنار من هستند همگی از تیم خوزستان هستند. حبیب و کریم کاکاحاجی کنار من ایستاده‌اند. یادم نیست دقیقا چه مسابقاتی بود.

محمد بنا

 

محمد بنا

7-این لحظه قشنگ برگشت ما از المپیک 2011 لندن است که محبت مردم را نسبت به ما نشان می‌دهد. البته بیشتر اینها بچه محل‌ ما هستند و حتی یکی از آنها هم مدتی زیر نظر من تمرین می‌کرد. بقیه هم که علاقمندان به تیم ملی کشتی فرنگی هستند.


محمد بنا

محمد بنا

8-این یک جامی بود در باشگاه نفت. حاج آقای پذیرایی سرمربی من بود. البته در اینجا در اصل من و نیری مربیان تیم بودیم. چون آن موقع من هم کشتی می‌گرفتم و هم مربی بودم. تقی پورغلامی(ردیف نشسته نفر چهارم از سمت راست) آن موقع زیر نظر من تمرین می‌کرد؛ این در واقع کسی بود که کشتی فرنگی را به نوشهر بُرد و بعدها از آن رنگرز اینها در کشتی فرنگی متولد شدند و درخشیدند. در واقع پورغلامی پدر کشی فرنگی نوشهر است.

 

محمد بنا

محمد بنا

9-برای سال 1981 است و در کنار من کریم ایستاده که در وزن 48 کیلوگرم کشتی می‌گرفت. من هم که 68 کیلوگرم بودم. نفر سمت راست هم باید عسگری محمدی باشد. این مسابقات جهانی نروژ است که من در آنجا پنجم شدم.


محمد بنا

محمد بنا

10-این عکس را از کجا آوردید؟ عجب عکسی...این را حتما نشان دهید تا ببینند که آن موقع چه بدنی داشتیم. فکر کنم حریفم هم سیروس آزاد از گیلان باشد. معلوم است که سالن هفتم تیر تهران است.

 

محمد بنا

محمد بنا

11-فکر کنم مسابقات جهانی 2009 دانمارک باشد. این نفر جلویی هم باید دکتر طاهری باشد. این مسابقاتی بود که تیم‌مان برای اولین بار روی سکوی دومی جهان.


محمد بنا

محمد بنا

12-از پیراهن‌مان معلوم است که المپیک لندن است و من هم پیراهن استقلالی تنم است. البته شوخی می‌کنم. قاسم رضایی هم در المپیک درخشید و با اینکه برخی معتقدند که او بعد از این رقابت‌ها افت کرد، من چنین اعتقادی ندارم.


محمد بنا

محمد بنا

13-این مسابقات آزمایشی لندن است که قبل از المپیک رفتیم. حمید در آنجا برای اولین بار در وزن 60 کیلوگرم کشتی گرفت و شکست هم خورد. یعنی روشن بایراموف هم باخت و سوریان هم باخت. چون در لندن مسابقات کشتی برگزار نکرده بودند، قبل از المپیک یکسری کشتی‌گیر دعوت کرده بودند تا در المپیک به آمادگی کامل برای برگزاری المپیک برسند. البته در المپیک 1965منچستر این کشور مسابقات کشتی داشت.


محمد بنا

محمد بنا

14-سالن جهانبخت توفیق است. از شاگردانم هستند؛ منوچهر که دکتر شده و الان در آلمان زندگی می‌کند. علی که الان در خیابان بهار مغازه دارد و آن پسر هم فامیل علی است. فکر کنم سال 60 باشد.


محمد بنا

محمد بنا

15-این دختر برادرم است. مادرم هر روز هلیا را می‌برد پارک و در آنجا صورتش را نقاشی می‌کنند.


 محمد بنا

محمد بنا

16-آخی خدا بیامرزد آقا رضا قلیچ‌خانی را. علی خانی و فریدون بهنام‌پور هم فوت کرده‌اند. تورانی هم در این عکس است. این مسابقات مصر باید باشد که من مدال طلا گرفتم. خانی، فریدون و تورانی هم نقره گرفتند.


 محمد بنا

محمد بنا

17-کربلاست. بین‌الحرمین. سال 1979 باید باشد. درست 6،7 ماه قبل از جنگ تحمیلی بود. ما برای مسابقات ارتش‌های جهان به عراق رفتیم که من در آنجا طلا گرفتم و ستاره مسابقات شدم. یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود که بعد از این مسابقات اجازه دادند تا به زیارت ائمه برویم. چون زمان صدام بود و ما خیلی قرق شده به مکان‌های زیارتی رفتیم. البته آنها کلک‌های خودشان را پیاده می‌کردند. مثلا در سالن مسابقات نوشته بودند که خلیج ع ر ب ی. از دیگر تیم‌ها هم امضا می‌گرفتند که خلیج ع ر ب ی درست است؛ اما مسوولان تیم‌ها قبول نمی‌کردند و می‌گفتند که ما برای ورزش آمده‌ایم. آن موقع هم این داستان‌ها را داشتیم و بعد از آن هم که دیگر جنگ شد.


 محمد بنا

محمد بنا

18-این مسابقات دانمارک است که توانستیم دوم شویم. نظر خاصی ندارم، جز اینکه اینها یاران قدیمی من هستند. مثلا آقای نوربخش که یادش بخیر. برخلاف آن چیزی که می‌گویند من با هیچ‌کس اختلافی ندارم.

 محمد بنا

 

محمد بنا

19-مسابقات جام پادوبنی شوروی سابق است و قبل از انقلاب برگزار شد. از ایران هم فقط ما سه نفر به این مسابقات اعزام شدیم. من، خسرو نظافت و حسین تورانیان نفرات تیم ملی بودیم که تورانیان مدال برنز گرفت.

 

 محمد بنا

محمد بنا

20-مسابقات نوجوانان باید باشد که در قم برگزاز شد. محمدزاده به عنوان سرمربی در مسابقات حضور داشت و از من خواست به سالن بروم. در اینجا هم کشتی‌گیر باخته بود و گریه می‌کردم. من هم دلداری‌‌اش دادم و گفتم که عیبی ندارد و گریه نکن.


محمد بنا

محمد بنا

21-اینجا 17 سال و 6 ماهم بود. برای اولین بار با تیم کشتی فرنگی به مسافرت خارجی رفتم. فکر کنم سال 1977 یا 78 بود و من ‌توانستم مدال طلا بگیرم.


 محمد بنا

محمد بنا

22-این دختر کوچولو که هلیاست. مهدی و حسین هم که برادرهای من هستند.

محمد بنا

 

محمد بنا

23-در اصفهان مسابقات فینال کشتی برگزار می‌شد و از من تجلیل شد. کلیپی مورد المپیک بود اما بیشتر زمان کلیپ به من ربط داشت و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. چون مدتی هم دور از کشتی بودم، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم.

محمد بنا

 

محمد بنا

24-این تیم تهران است که در مسابقات قهرمانی کشور. فکر کنم به لرستان رفته بودیم و تیم توانست قهرمان کشور شود. فکر کنم سال 60،61 بود.


محمد بنا

محمد بنا

25-اینها قهرمانان کشور هستند که دور هم جمع شده‌اند. سال 61 باشد. خدابیامرزد حسین شاکری و فریدون بهنام‌پور که در عکس هستند.


 محمد بنا

محمد بنا

26-این هم جام پادوبنی است که داریم برمی‌گردیم ایران. از آنجا کلاه خریدیم و این پالتو که تن من است را برای پدرم خریدم. این پالتو را سال‌ها داشت. این عکس را حسین تورانیان انداخته است.
محمد بنا
خبرآنلاین

رضا بازدید : 31 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

مدرک تحصیلی دوران ابتدایی سیدحسن نصرالله

«سالم زهران» مدیر رسانه‌ای یکی از مراکز چاپ و نشر لبنان در صفحه شخصی خود در تویتر تصویری از مدرک تحصیلی دبیرکل‌ کنونی حزب‌الله لبنان منتشر کرد.
 
این مدرک تحصیلی در سال ۱۹۷۱ از سوی وزیر آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای لبنان به نام حسن عبدالکریم نصرالله متولد سال ۱۹۶۰ صادر شده است.
 
در این مدرک که امضای وزیر آموزش و پرورش و مهر جمهوری لبنان در آن ثبت شده عکس سیدحسن نصرالله در قسمت پایین سمت چپ آن قرار دارد.
 
این مدرک تحصیلی زمانی که سیدحسن نصرالله ۱۱ سال داشته صادر شده است.

  مدرک تحصیلی دوران ابتدایی سیدحسن نصرالله

رضا بازدید : 549 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

تصویر زیر مهناز افشار - بازیگر سینما - را در سال ٧٥ و در جمع هم‌کلاسی‌هایش در دبیرستان محمودزاده واقع در میدان منیریه تهران نشان می‌دهد.

در این عکس، مهناز افشار در ردیف جلو در حالی که دستش را زیر چانه‌اش قرار داده مشاهده می‌شود.

مهناز افشار

رضا بازدید : 542 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

مرد میانسال عرب کاتیا کارین دختر 19 ساله که در شوهای لباس مدل بوده و چندین مرتبه در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کرده را سنگسار کرده و به قتل رساندند!قاتلان کاتینا پس از بازداشت اعلام کرده اند که از رفتار خود پشیمان نیستند چراکه این دختر مسلمان بوده اما احکام اسلامی را زیر پا گذاشته بود لذا بر اساس دستورات دین مبین اسلام، سنگسار شد.

خبرهای منتشر شده از شهر کیف پایتخت اوکراین حاکی از بازداشت 3 مرد مسلمان به اتهام قتل یک مدل لباس 19 ساله توسط پلیس این کشور را دارد .

پلیس جنایی اوکراین در این مورد می گوید:این سه مرد میانسال که اصالتا از اهالی کشورهای عربی هستند، به اتهام قتل و سنگسار این دختر 19 ساله که در شوهای لباس مدل بوده و چندین مرتبه در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کرده بود، بازداشت کرده است.
جسد این دختر 19 ساله که کاتیا کارین نام دارد توسط پلیس شهر کیف پس از دو هفته در یکی از مراکز جمع‏ آوری زباله این شهر پیدا کرده است.
قاتلان کاتینا پس از بازداشت اعلام کرده اند که از رفتار خود پشیمان نیستند چراکه این دختر مسلمان بوده اما احکام اسلامی را زیر پا گذاشته بود لذا بر اساس دستورات دین مبین اسلام، سنگسار شد.

مدل و ملکه زیبایی

شیعه آنلاین

رضا بازدید : 750 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

نگین صدق گویا و شیرین بینا خواهر هستند و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای نام هنری خود برگزیده است.

نگین صدق گویا و شیرین بینا خواهر هستند و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای نام هنری خود برگزیده است.

 نگین صدق گویا و شیرین بینا

ستاره نیوز

رضا بازدید : 716 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

آلبرت هو قانون گذار هنک کنگی در طول جلسه بررسی بودجه پارلمان مشغول تماشای تصاویری از دختران برهنه بود.عکاسان چینی این لحظه را که به طرز وسیعی در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته، شکار کرده اند

آلبرت هو قانون گذار هنک کنگی در طول جلسه بررسی بودجه پارلمان مشغول تماشای تصاویری از دختران برهنه بود.
 به نقل از سود چاینا مورنینگ پست، عکاسان چینی این لحظه را که به طرز وسیعی در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته، شکار کرده اند.این نماینده پارلمان با انتشار بیانیه ای و ضمن عذرخواهی از مردم گفت که بصورت تصادفی این تصاویر را مشاهده کرده است.

 آقای نماینده درحال تماشای عکس دختر برهنه !

وی در ادامه قول داد که دیگر مرتکب چنین اشتباهی نشود.

سخنان این نماینده پارلمان درحالی مطرح می شود که او از طریق "کاور" آی پد، صفحه ی نمایش را پنهان کرده بود.

مشرق

رضا بازدید : 50 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

معادی تجربه همکاری با دختر هشت ساله‌اش را بسیار خوب را ارزیابی می‌کند و توضیح می‌دهد: « البته باران در فیلم «برف روی کاج‌ها» و حتی فیلم کوتاهی که قبلا ساخته‌ام‌، حضور کوتاهی داشت. احساس خوبی دارم که در تئاتر همبازی من است اما اصلا اصرار ندارم بازیگر شود. کاملا به خودش بستگی دارد. اصلا این طور نیست که من یا مادرش او را به سمت پروژه‌های هنری هل بدهیم، کما اینکه تا به امروز از حضورش در پروژه‌هایی که چیزی برایش به همراه ندارد، پرهیز کرده‌ایم.»

او ادامه می‌دهد: «اما به هر حال باران روحیه هنری دارد‌، نقاشی و طراحی می‌کند،‌ شعر و کتاب می‌خواند. در او یک قوه تمیز دیدن می‌بینم که فردا خودش بتواند انتخاب کند. بدم نمی‌آمد به تئاتر هم سری بزند و خودش ببیند می‌تواند بازی کند یا نه. با این حال، این گزیده کاری را که بر او تحمیل شده، دوست دارم و فکر می‌کنم برای خودش خوب است.»

پیمان معادی هم مانند هر پدر دیگری اضطراب‌های زیادی برای دخترش دارد و شبهایی که با «باران» همبازی است، بیش از شب‌های دیگر دچار استرس می‌شود و خود درباره این استرس‌ها می‌گوید:«شب‌هایی که باران روی صحنه است، هم بیشتر اضطراب دارم و هم لذت بیشتری می‌برم چون به غیر از خودم باید به کس دیگری هم فکر کنم ولی به محض اینکه وارد صحنه می‌شود و شروع به اجرا می‌کند،‌استرسم از بین می‌رود چون حس می‌کنم خیلی خوب اجرا می‌کند و همین، استرس مرا کم می‌کند.»

پیمان معادی و دخترش

ظاهرا شباهت باران به پدرش فقط در ظاهر او نیست چراکه پیمان معادی می‌گوید: «روحیه‌ باران شبیه روحیه من است. معمولا اصراری به انجام هیچ کاری ندارد مگر اینکه حس کند در آن کار، خوب است. همانطور که من خود همیشه معتقدم برای انجام هر کاری باید بهترینش را انجام بدهی چون برای تمرین و تحقیق وقت زیاد است. خود من هم دیر شروع کردم ولی حس می‌کنم اگر در پروژه‌ای هستم، باید آن را دوست داشته باشم و چیزی به آن اضافه کنم. دلم می‌خواهد باران هم این گونه باشد.»

باران معادی‌ هشت سال و نیم دارد. تصمیم دارد وقتی بزرگ شد یا بازیگر بشود یا پیانیست. کلاس پیانو می‌رود و در نمایش«در انتظار گودو» نقش پسر بچه‌ای را بازی می‌کند که از طرف آقای «گودو» پیغام می‌آورد.

می‌پرسیم چی شد که تئاتر بازی کردی؟ و او می‌گوید:«اولین بار بابام گفت‌ ما داریم یک تئاتر بازی می‌کنیم. می‌خواهیم تو هم باشی.»

 پیمان معادی و دخترش

می‌گوید روی صحنه مضطرب نمی‌شود و دوست دارد باز هم تئاتر بازی کند.

می‌پرسیم اینکه نقش یک پسربچه‌ را بازی می‌کنی‌، چه جوری است؟ و باران می‌گوید: « پسر بچه یا دختر بچه فرقی نمی‌کند.»

بازی روی صحنه را دوست دارد فرقی هم نمی‌کند در تئاتر بزرگترها یا بچه‌ها باشد. حالا هم از کار کردن با پدرش خوشحال است.

ایسنا

رضا بازدید : 214 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پگاه انواریان طراح مد ایرانی می‌باشد، که در سن پنج سالگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده و طراحی مد را پس از طراحی لباس در موزیک ویدئو‌های هالیوودی آغاز نموده است.

پگاه انواریان طراح مد ایرانی می‌باشد، که در سن پنج سالگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده و طراحی مد را پس از طراحی لباس در موزیک ویدئو‌های هالیوودی آغاز نموده است. در هنگام دوخت و هماهنگی لباس یکی از بازیگران موزیک-ویدئو با استفاده از پارچه کشمیر بصورت اتفاقی بر روی لباس، سبکی و انعطاف پذیری پارچه باعث ایجاد طرح لباسی خاص شده است. و آنقدر خاص که جنیفر لوپز از او درخواست دوخت لباس بصورت اختصاصی برای خود کرده است.

پس از آن این اتفاق باعث ورود انواریان به صنعت مد و تبدیل این نام به یکی از برندهای مطرح در ایالات آمریکا گردید.
لباسهای او بر تن چارلیز ترون، هاله بری، مدونا، شکیرا و بسیاری از بازیگران هالیوودی به چشم می‌خورد و تبدیل به چهره‌‌ی مطرحی در شبکه‌های مد تلویزیونی شده است. انواریان، به دلیل سابقه‌ کار در ساخت موزیک‌-- ویدئو برای خواننده‌های آمریکایی، رابطه‌ی نزدیک با بازیگران و خواننده‌های سرشناس هالیوودی باعث بیشتر مطرح شدن این نام در صنعت مد شده است.
انواریان از سن شش سالگی دوخت لباس را آموزش دیده است و طراحی را از سن هشت سالگی آغاز نموده است.این پیش زمینه‌ای بود که پس از مهاجرت به نیویورک حرفه خود را به عنوان طراحی لباس انتخاب نماید. اولین مجموعه خود را پاییز ۲۰۰۳ در هفته مد لس‌آنجلس ارائه نمود و از آن زمان به بعد در خیلی از نشریات مانند: نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، لوکی، مجله دبلیو و هارپر به نام پگاه انواریان اشاره گردید.

 یک زن ایرانی طراح موفق مد در هالیوود

در سال ۲۰۰۷ برای هفته مد نیویورک مجموعه خود را که برگرفته از رابطه زمین و آسمان ، مجموعه‌ای از کت چرم دامن پشمی بود را ارائه نمود.
رنگ در طرح‌های انواریان بیشتر متمرکز بر رنگهای خاکستری فام تیره و مشکی می‌باشد، استفاده از خطوط و گشتالت ساده همراه با جزییات خاص لباس و پارچه و دوری از طرح های سنتی در طرح‌های او دیده می‌شود.

ستاره نیوز

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    link box1


    link box2

    آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 2,490
  • بازدید کلی : 41,867
  • link box3